Beoordelingen van Ocean Paradise Sittard

Recente recensies van Ocean Paradise Sittard

4 sterren na 93 reviews

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bestelling ging goed via internet, afgehaald, paar minuutjes moeten wachten, toen met heerlijk eten naar huis!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten en onze bestelling zelfs eerder mogen halen na een telefoontje, toen bleek dat onze planning sneller verliep dan we dachten. Super fijn!

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Snelle en correcte bezorging door vriendelijke bezorger. Extra sushi werd zéér gewaardeerd!

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima service. Lekker eten en precies op tijd volgens afspraak geleverd. Bedankt Ocean Paradise.

, 15-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed verzorgd en lekker eten. Voor herhaling vatbaar.

, 12-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had beetje warmer gemogen maar was lekker zeker de gratis sushi erbij was fantastisch bedankt

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een uur later dan het opgegeven tijdstip en ook nadat ik gebeld had bezorgd. Indien het druk is laat dan op zijn minst iets weten of zorg dat je niet een tijdstip kan aangeven. De sushi was lekker. Dat was uiteindelijk wel het wachten waard

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Sushi overheerlijk! Goed en duidelijk online bestelsysteem.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!!!

, 09-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Ik heb 2x heerlijk gegeten.

, 06-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was super. Indisch rundvlees was heerlijk zacht en goed qua smaak. Enig minpuntje ... vlees is niet mager.

, 05-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op zaterdag 3 oktober om 18:00 een een bestelling geplaatst en betaald. Volgens de bevestigingsmail zou deze om 19:25 bezorgd worden. Dit vond ik al erg laat; ik had zo spoedig mogelijk aangevinkt. Om 19:35 gebeld aangezien de bestelling er nog niet was. Het was erg druk, maar de bestelling zou onderweg zijn. Om 20:20 opnieuw gebeld, aangezien er nog steeds niets bezorgd was. Ik kreeg als antwoord, dat het erg druk was, er veel fouten waren gemaakt en dat onze bestelling verkeerd was afgeleverd. Waarom wordt er dan niet even gebeld!! Ik heb de bestelling dus geannuleerd en zou dezelfde avond nog het geld terug gestort krijgen incl een waardebon ter compensatie. Inmiddels is het dus Maandag 5 oktober en heb dus nog steeds mijn geld niet terug!!

, 04-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Lange wachttijd (20 min) ondanks dat de ophaaltijd om 18u was. Er vertrokken ook afhalers die zich ondanks de paar klanten ergerden over de snelheid van helpen. Helft v mijn bestelling was vergeten, gelukkig checkte ik t ff. Kreeg wel gratis stukjes maki maar die waren niet echt lekker.

, 03-10-2020

Kwaliteit:

Rating

, 03-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten is goed. U vraagt een tijd waarop ik de bestelling wil ophalen en pas een half uur later is de maaltijd gereed. Vooral in deze Corona tijd wil ik zo snel mogelijk geholpen worden

, 03-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 18:00 eten besteld voor bezorgd te worden, het zou om 19:20 geleverd worden. Om 20:00 hadden wij nog geen eten, ik heb gebeld om te vragen waar het bleef. Er werd mij verteld dat het druk was en dat het zo snel mogelijk eraan zou komen. Om 21:00 had ik nog geen eten, toen heb ik nog een keer gebeld. De bestelling was verkeerd geleverd. Uiteindelijk kwam de bestelling om 21:30 aan.

, 29-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Perfect eten vooral de sushi spicy vulcano heerlijk

, 29-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk wij hebben genoten

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sorry het was niet te eten rundvlees niet gaar en knoer hard met knabbe vet eraan ouwe groente.s volgens mij smaakte oud en vies veel te grove kippesoep sate waterig Loempia smaakte oud wat erin zat was vies en bruinig veel teveel Kerry in het rund vlees

, 25-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Snel en gemakkelijk bestelling geplaatst. Was precies op tijd klaar. Zeer goede service. Bediening zéér vriendelijk. Lekker eten, heerlijk gegeten.

, 20-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker, alles goed geregeld!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg goed verzorgd, en met name de Sushi was overheerlijk! Top!

, 16-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten

, 15-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk maar beZorgtijd van meer dan een uur is echt veel te lang.

, 13-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk en precies op afgesproken tijd bezorgd

, 12-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-09-2020

Kwaliteit:

Rating

1 wok away beef met ketjap besteld en 1 pekingeend box. Helaas hadden ze de ketjap saus op de pekingeend gedaan. Hierdoor 1 ‘droge’ biefstuk box met een vreemde soppige nasi en hadden beide Boxen niet de smaak die gehoopt/gewenst was.

, 10-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wok away witvis met extra vis was lekker, enkel jammer dat opmerkingen niet gelezen worden die je erbij zet. Sushi smaakte goed, alleen avocado maki was bruin, dus die weg moeten gooien, andere keren wel prima. Heel jammer dat bezorging opeens van €15 naar €20 minimaal gegaan is, teleurgesteld.

, 07-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Nog nooit iets te klagen gehad bij dit restaurant, voor zowel bezorging als daar eten. 🙌🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Door de late bezorging was onze bestelling erg afgekoeld.

, 06-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles lekker knapperig, vers en smaakvol super

, 05-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, exact op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden.

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Kwaliteit van eten viel tegen. Wij zijn beter van u gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten besteld voor afscheidsfeest in gehandicaptenzorg Bezorger helemaal gestresst dat het verkeerde huisnummer op de bon stond. Hij heeft moeten zoeken daardoor eten lauw. De saté weg moeten gooien....was niet een beetjes maar ontzettend taai. (En men had zich zo verheugd op saté.) 25 euro weg gegooid. Maar de volgende ochtend verschillende cliënten en ik( begeleiding) last van diarree. Ik kan nog naar de toilet rennen maar onze cliënten niet. Dus al bij al viel het vies tegen.

, 25-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlees was erg taai en bezorging duurde lang, bijna 2 uur moeten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-08-2020

Kwaliteit:

Rating

We hadden gevraagd om geen paprika in kip kerrie te doen, zat er helaas wel in. En we kregen garnalen spiesen in andere saus ipv in saté saus. Maar overall was het wel allemaal lekker. Ook de gratis sushi was heerlijk.

, 18-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Heel lekker!!!

, 14-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd precies op tijd bezorgd. Was goed van smaak en redelijk op temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was een verschrikking eten was koud en helemaal door elkaar geen saus en geen stokjes bij de tweede keer weer de garnalen vergeten en tevens 2,5 uur verder. De bezorger was top en netjes meisjes aan de telefoon verschrikkelijk en onbeschoft. Wij bestellen nooit meer.

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Diverse producten besteld. Kwaliteit slecht. Sushi smaakt niet ver,.. althans de nigiri sake en Malki sake. Gebakken banaan was klef. Helaas prijs kwaliteit verhouding niet in lijn. Teleurstellend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima verzorgd, geleverd op het vooraf aangegeven tijdstip, als extraatje nog wat Vulcano maki van het huis. Eten goed warm. Kortom, niks mis mee.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en prima bezorging. Een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 6 uur besteld, bezorgtijd zo snel mogelijk. Verwachtte levertijd 10 voor 7, om kwart voor 8 afgeleverd. De sushi was lauwwarm van het in de bus liggen, de zalm hebben we uit de sushi kunnen halen aangezien die niet meer goed was. Eerste keer en nooit weer.

, 08-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden Foe Yong Hai bestelt (2x) en Kip Kerrie. In de Foe Yong Hai was het ei ver te zoeken. En de Kip Kerrie was veel te pittig.

, 28-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanmiddag om 13 uur al via internet een bestelling geplaatst voor 17.30 uur. Om 17 uur kreeg ik een bevestiging dat het eten onderweg is. Dus NIET. Om 17.45 uur nog niets geleverd. Maar eens gebeld. Kreeg ik te horen dat de bestelling al bezorgd moest zijn. Na vol houden dat dat niet gebeurd was, zou ze contact opnemen met de bezorger. Vervolgens werd de verbinding verbroken. Toen ik vervolgens weer terug belde, werd ik zeer onbeschoft te woord gestaan door een vrouwelijke medewerker. Op eens zei ze dat ik dat maar met haar baas moest regelen. Dat wilde ik wel. Zij zou hem/haar gaan halen, maar dat gebeurde niet. Ik kon door de telefoon duidelijk horen dat ze verder gaan met het helpen van andere klanten. Na 10 minuten, toe het eten kwam, maar neergelegd. WAT EEN KLANTONVRIENDELIJKHEID!! Nee, voor ons nooit meer Ocean Paradise, want als dit het paradijs moet voorstellen,.........

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dank voor uw levering aan huis. Goed: tijdige levering, correct, vriendelijk, redelijke prijzen. Niet zo goed: de gehele maaltijd had onderweg kennelijk nogal wat warmte verloren. Over een gerecht waren we onaangenaam verrast over de inhoud. Op de menupagina's kunnen we aldus wat uitleg gebruiken over wat er achter de benamingen schuil gaat. Evenzo: de goedbedoelde meegeleverde amuse had geen beschrijving, konden we niet benoemen, hoewel het smaakte.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

3 kwartier moeten wachten op online bestelling. Zou ok 18:10 klaar zijn, liep om 19:00 de deur uit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Héérlijk gegeten! Alleen erg jammer dat bij een van de twee de saus vergeten was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke soep en loempia's,stipt om 18.00uur geleverd. Prima!

, 21-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Hartstikke lekkere sushi en goed verzorgd. Zalm Sashimi en 4 sushi rolls gratis erbij gekregen. Snel klaar en afgehaald.

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super eten en de shushi maki vulcano was heerlijk!

, 16-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had tijdstip van levering aangegeven voor 18uur bestelling is pas na half 7 gekomen daarbij waren jullie vergeten de wasabi en saus vd sushi erbij te doen erg jammer!!

, 15-07-2020

Kwaliteit:

Rating

I highly recommend this restaurant for sushi take-away. The sushi was very fresh and tasty. You could taste that they were made when ordered and hadn't been made earlier and then refrigerated until ordered like so many other places. This is my new go-to place when I get my sushi cravings.

, 14-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was weer heerlijk !!! Goede service toppie

, 11-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Gisteren voor de eerste keer afgehaald bij Ocean Paradise Sittard. Dit is zeer goed bevallen. Het eten was net zo lekker als in het restaurant. We hebben genoten ! Het bestellen via de website ging heel gemakkelijk en was zeer overzichtelijk !

, 08-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-07-2020

Kwaliteit:

Rating

helaas was de sushi erg groot En de rijst werd een bal in mijn mond. Normaal altijd goed te doen maar deze keer vond ik het niet de sushi die jullie normaal zouden serveren

, 30-06-2020

Kwaliteit:

Rating

ik wacht nog steeds op de tegoedbon in mijn mail voor de slechte mini loempia's en de verkeerde saus bij mijn wok away vlees ketjap.. De tegoedbon zou gister na mij toe gestuurd worden..

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk ; veel lekkere dingen. Ook werd alles precies op de afgesproken tijd gebracht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was heel lekker! Ik had het eten op de site besteld en een vaste tijd afgesproken voor af te halen. Ook op de site betaald, ging allemaal prima. Het enige kleine puntje van kritiek...ik kwam 'per ongeluk' bijna 10 minuten te vroeg en kon het eten, dat al klaar stond (??), meteen meenemen. Vind ik persoonlijk ietwat vreemd. Eigenlijk had ik dus, op afgesproken tijdstip, eten meegekregen dat al minimaal 10 minuten klaar stond. Normaal misschien niet zo'n punt, maar ik woon niet meteen in de buurt.

, 15-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Normaliter is Ocean Paradise heel goed, maar gisteren even niet zo goed. Eten was op tijd besteld maar zeker niet warm genoeg. Daarnaast was er een saus vergeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi is super lekker! Alleen te weinig eetstokjes erbij..

, 13-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zeer tevreden

, 11-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, eigenlijk al in geen jaren zo lekker chinees gegeten! gerechten thuis laten bezorgen. bestelling heel vlot gekomen, en heel warm, echt top. Dit gaan we vaker doen!

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed verzorgde bezorging. Bezorgd op de aangegeven tijd, alles netjes warm én rekening gehouden met de opmerkingen die we geplaatst hadden bij de bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging ruim een half uur na tijd, eten was niet meer warm meer lauw

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke gerechten, goede smaak en fijne service. Als enige opmerking heb ik dat ik graag wat meer kip bij de saté box had gehad. Vind 2 kleine stokjes persoonlijk weinig. Maar kom even goed graag weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-06-2020

Kwaliteit:

Rating

ik heb online besteld en kon het een half uur later al ophalen . het was prima verzorgd , een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten gemakkelijk bestelling kunnen plaatsen en afhaaltijdstip prima 👍

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het werd een kwartier later bezorgd, was afgekoeld, en een portie loempia's vergeten en de smaak was flauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Wok to go online besteld. 2 x Teriyaki met extra zalm besteld maar helaas geen extra zalm ontvangen. Eten was lekker maar als je de optie extra vlees aanvinkt ( en dus hiervoor extra betaald) verwacht ik extra zalm te ontvangen. Helaas.... misschien moet er een optie extra vis gemaakt worden?

, 28-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten! Kwaliteit was goed, netter bezorging (met alertheid voor de 1,5 meter)

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bestelling was op tijd klaar. Afhaalpunt was weinig ingericht op 1,5 meter afstand tussen klanten. Geen toezicht bij deur om aantal klanten dat gelijktijdig binnen is te beperken. Sushi smaakte weinig vers (m.n. de vis). Gember was amper te vinden. Geen stokjes bijgevoegd. Wel een plastic wegwerptasje dat ongevraagd in rekening gebracht werd.

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tevreden, alleen de sashimi was erg dun en klein.

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekkerder sushi

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker eten, ook ruime porsie. Babi pang erg lekker mals vlees. Loempia goed gevuld met ei en kip heerlijk. En de wok away zalm was ook heerlijk. De proef sushi van het huis was ook super goed. Zal zeker nog eens bestellen. Maar het liefs eet ik in het restaurant, na de corona crisis.

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is zoals altijd zeer goed verzorgd en lekker. Niets op aan te merken! De bezorging is niet netjes verlopen, ik miste een aantal dingen van mijn bestelling die ook van te voren betaald waren, dus ik bel op en zeg dat het eten is afgeleverd en dat ik een aantal items miste. Je zou toch denken dat je te horen krijgt sorry meneer we komen het zsm na brengen..... maar nee ik kreeg ten antwoord we hebben geen tijd om het na te brengen, het is veel te druk... het bedrag zou de volgende keer wel verrekend worden en toen werd opgelegd. Zo ga je niet om met klanten.... deze klant ben je dus kwijt die bijna wekelijks wel een keer kwam eten met zijn gezin!

, 19-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijke sushi en krokante kip,voor herhaling vatbaar.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere sushi!! Lekkerste in Sittard! Wellicht de volgende keer extra soya, gember en eetstokjes bestellen, was te weinig voor ons gezelschap.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Ik heb 1 verbeterpunt: ik zou om18.30 mijn bestelling ophalen en deze stond om 18.20 al klaar. Het was dus niet meer zo warm als het behoort te zijn. Het eten was heel lekker maar dit punt is voor verbetering vatbaar. Ik wacht liever 5 minuten dan dat mijn eten al minstens 10 minuten klaar staat.

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten vooral de boxes en sushi lekker vers. Zal zeker vaker bestellen/afhalen

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten, alles was lekker. Mijn dochter vond de sushi ook erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

, 10-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Goed en lekker eten.